hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > اردبیل| انعقاد قرارداد همکاری با ادارات صنایع در راستای کاهش پیک مصرفی

اردبیل| انعقاد قرارداد همکاری با ادارات صنایع در راستای کاهش پیک مصرفی

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان اردبیل از انعقاد قرارداد همکاری با بخش صنعت و کشاورزی و ادارات و جایگاه‌های CNG استان در راستای کاهش پیک مصرفی بخصوص در فصل گرما خبر داد.

به گزارش دیدشهر، حسن محمدی اظهار داشت: انعقاد قرارداد همکاری با ادارات صنایع باهدف کاهش پیک‌بار در اردبیل مبنای اساسی است و در راستای کاهش پیک مصرفی به خصوصی فصل گرما ۴۴۰ قرارداد همکاری با بخش صنعت و کشاورزی و ادارات و جایگاه‌های CNG استان اردبیل منعقدشده‌ است.

او با اشاره به این‌که سهمیه ابلاغی اردبیل برای مدیریت مصرف استان ۷۰ درصد افزایش‌یافته و نسبت به سال ۹۷، ۵۳٫۳ مگاوات اعلام‌شده که برای رعایت این سهمیه، دفتر مدیریت مصرف شرکت با ۴۴۰ مشترک با دیماند قراردادی ۱۹۰ مگاوات و دیماند مصرفی ۱۵۰ مگاوات قرارداد منعقد کرده است.

مدیرعامل توزیع نیروی برق استان اردبیل بیان کرد: قراردادهای منعقدشده به تفکیک مربوط به ۶۲ قرارداد با صنایع برای کاهش اوج مصرف بار، ۸۶ قرارداد با مشترکان اداری، ۱۴ قرارداد با جایگاه داران CNG و حدود ۲۱۵ قرارداد با مشترکان بخش کشاورزی برای همکاری برای کاهش پیک‌بار منعقدشده است.

محمدی ضمن قدردانی از همکاری مشترکان طرف قرارداد، اظهار کرد: در سایه همکاری این مشترکان، شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل توانسته از ۱۵ خرداد امسال‌ تابه‌حال با رعایت سقف پیک مجاز اعلام‌شده، بدون کوچک‌ترین مشکل و حتی بدون یک مورد خاموشی برنامه‌ریزی‌شده، پیک‌بار تعیین‌شده را رعایت کند.

او تصریح کرد: حداکثر پیک روز مصرف استان در سوم تیرماه ۳۴۴ مگاوات بوده که سقف پیک مجاز استان در همان هفته ۳۶۰ مگاوات بوده است و حتی پیک غیرهمزمان شرکت نیز از حد مجاز تعیین‌شده عبور نکرده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد